Subject: Linda-Inni keskpingeliini rekonstrueerimine etapp 2, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 13:30:03 +0300

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Linda-Inni keskpingeliini
teise etapi projekti. Tööde käigus asendatakse Karula rahvuspargis
olemasoleval keskpinge õhuliinil paljasjuhtmed kaetud juhtmetega,
mittesobivad postid asendatakse uute puitpostidega samas asukohas.
Tegemist on olemasoleva liiniga, uusi rajatisi teemaale ei paigaldata.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.